Bolaget ska bedriva försäljning av nya och gamla bilar samt bilrecond dvs att återställa bilar så nära sitt ursprungliga skick som möjligt, båda utvändigt och invändigt.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 025 | 324 | 403 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 5 | -612 | 4 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 5 | -613 | 7 |
Årets resultat (tkr) | 5 | -613 | 5 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 668 | 785 | 479 |
Antal anställda | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 025 | 324 | 403 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 5 | -612 | 4 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 5 | -613 | 7 |
Årets resultat (tkr) | 5 | -613 | 5 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 13 | 10 | 13 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 2 655 | 775 | 466 |
Tillgångar (tkr) | 2 668 | 785 | 479 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 94 | 89 | 52 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 2 443 | 673 | 320 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 131 | 23 | 106 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 668 | 785 | 479 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 3 025 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.2% | -188.9% | 1.0% |
Soliditet | 3.5% | 11.3% | 10.9% |
Kassalikviditet | 521.4% | 3369.6% | 439.6% |
Swedal Bilhall AB ingår i en koncern med 3 bolag. Koncernmoderbolag är Swedal Fastighet AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolaget ska bedriva försäljning av nya och gamla bilar samt bilrecond dvs att återställa bilar så nära sitt ursprungliga skick som möjligt, båda utvändigt och invändigt.